2012年4月28日 星期六

挪威--實現極光夢(Hurtigruten郵輪篇)


上圖攝於Trondheim港口, 下了一陣大雪後放晴, 趕及於郵輪啟航前走到船頭拍照。我們乘坐的Richard With是90年代的郵輪, 其實曾經考慮過遲一天上船, 因後一班就是設備最好的千禧船, 付同樣的價錢當然希望得到最高的享受吧, 惟"追光"心切, 還是盡快北上為妙, 就捨棄了新船!


與去年乘搭過的Tallink Silja Line相比, Hurtigruten屬務實型, 外觀沒有Silja般豪華, 船上也沒有購物大道, 只有小商店一間, 見下圖。房間方面則相當滿意, 比Silja還要舒適且更具空間感。


經常流連的地方--四樓圖書館(下圖)和位於頂層七樓的Panorama Lounge全景休息室(下下圖)




房內沒有Wifi, 小商店旁有三部公用電腦, 後來發現圖書館外的休憩區有Wifi。

商店外的小賣部售賣下圖那隻Hurtigruten杯, 索價NOK250(約港幣338), 聽來有點貴, 惟這杯子可於船上無限次添飲奶茶、咖啡, 是不是馬上覺得很超值呢?

由於我們的船程只有兩晚, 所以沒有購買, 對於乘搭長途的旅客, 這杯子應是必買之選!



郵輪上的設施尚有兒童遊樂室、遊戲機室、小型影院、按摩池、露天觀景甲板、桑拿室、健身室、醫療室、excursion櫃位和郵箱。

在四樓excursion櫃位前, 有每天的行程表和地圖索取, 方便自行作岸上觀光。壁佈也會貼出當天的港口資料和北極光強度的資料, 是每天必到之地。

Hurtigruten有多條航線, 網頁寫得很好, 資料非常詳盡, 還有多種文字選擇。訂票注意事項:

1. 不同website有不同優惠, 例如打算由英國前往的旅客, 記緊到UK site查看, 因參與某些來回航線的話, 會贈送機票, 而Global Site卻沒有這項優惠。

2. 注意郵輪資料, 就以Bergen至Kirkenes航線為例, 部份使用非常簇新的千禧船, 亦有60年代的舊船, 設備和規模固然不可比。



郵輪每次靠岸, 乘客都可以落船走走, 上落船有工作人員在大門口"嘟"房咭, 依時返回就可以了! 如遇上另一艘同屬Hurtigruten船公司的郵輪泊岸, 更可免費登上另一船隻參觀。

下方只5分鐘的片段是Hurtigruten郵輪Bergen至Kirkenes航段共2600公里的旅程。

 
在郵輪上的三日兩夜, 過得忙碌非常, 既要參與郵輪上的活動, 如天氣情況或時間許可, 又要登岸參觀。

下篇續港口觀光和船上活動。


到挪威郵輪極光2012目錄頁

到「Venus遊世界」總目錄



您可能會對以下博文感興趣:

南極
南極Deception Island
黃金瀑布
冰島金環2013
伊瓜蘇
阿根廷伊瓜蘇
bicester village
最愛Outlet-Bicester Village


8 則留言:

  1. 五月尾有個假期,而家計劃緊,可能會去挪威,想問一下郵輪既資料:
    1. 挪威海會唔會大浪?你知係郵輪幾日,真係要了解下佢既舒適度(P.S 坐TurboCat來回港澳我都會暈個種人黎架>.<)
    2. 曾經係新假期話Hurtigruten包3餐,但我上佢地website睇過好似只供早餐...你個時係點?
    3.你當時揀左咩房型呀?inside or suite? 舒適嗎 (我見最平個隻房得sofa床,好似幾迫咁....)
    4.以Tromso去Kirkines為例,我見都好多port係佢地之間,我計計手指,如果每個port都停1hour,咁乘客都幾忙架wo....

    回覆刪除
    回覆
    1. 請Venus比小小意見我.....不過理想既出發日期有小小阻滯,所以我都係研究下d資料先咋!

      刪除
    2. 唔好意思呀, 宜家先睇到留言 >.<
      1. 超大浪, 全架船係feel得到o既斜, 企缸d水斜到流出o黎, 我本身唔易暈船浪, 但到第二日都要食暈浪丸
      2. 訂飛時可以揀, 一餐都唔揀都可以
      3. 我係揀outside carbin, ok舒適, d房大過d大型郵輪
      4. 係呀, 停好多ports, 我地通常都會落去行下, 除非短過15mins個d。其實hurtigruten都係當地人o既交通公具, 有d port只係for上落而非遊覽

      刪除
    3. 唔緊要呀, 好樂意, 當妳越睇越有興趣, 一切就會成事架喇 :)

      刪除
    4. 下........唔係掛----------『超大浪』! 我仲以為好似Helsinki去Tallinn咁舒服tim (起碼上次我既經驗係舒服,無浪>.<)

      刪除
    5. 係呀, 係超大風大浪, 不過唔知同旅遊月份有冇關係, 可能夏天會好d

      刪除
  2. 請問要如何購買Hurtigruten的船票?我打算今年2018/10/26從博多搭郵輪到Tromso,我有查到航班時間,就是怎麼也找不到訂票的地方,還請您協助。感謝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以喺郵輪公司嘅英國網站用online chat直接同職員訂, 佢會即時報價你知, 落實的話會俾invoice你喺郵輪公司網站付款

      刪除