2015年11月8日 星期日

Day 6--紐約曼哈頓下城及中城


慵懶過後,這天很充實。


早餐後回房寫下景點位置就起程,沿第五大道往下城方向走,走到滿街韓文招牌的32街,這裡是紐約的韓國城Korea Town,全都是韓國商舖和餐廳。




Marble Collegiate Church(第五大道,29街),落成於十七世紀初,已被美國列為國家歷史名勝。


然後往海皮方向走,參觀高架公園The High Line,高架公園由一段廢棄了的鐵路改建而成。


看到高架公園了,見上圖。

再走前一點,從第十大道,26街的入口走進公園。













園內有市集、藝術裝置、美麗的植物、休憩設施,也可看到舊有的路軌。沿路環境皆不俗,唯一意想不到的是平日也有那麼多遊人。



走至惠特尼美術館Whitney Museum of American Art的新址,這兒剛離開了那些數字街,位於Gansevoort Street,收藏美國二十世紀和當代的藝術作品。


然後到了雀兒喜市集ChelseaMarket(第九至第十大道,15-16街),前身為餅乾工廠,現為世上最大的美食廣場之一。










市集內又是出乎意料地多人,不是平日來的嗎?!





路過14街公園走到海傍及雀兒喜碼頭。

面向碼頭的IAC大廈(第十一大道,18街),是某家美國傳媒公司的總部。




途經位於14街的Our Lady of Guadalupe at St. Bernards教堂。


受歡迎的貝果店──Murray's Bagels(第六大道,13街),入內買了幾款不同的口味試試。貝果是將已發酵的麵糰放進水中煮沸才入焗爐的,因此相當硬。說實的,不大懂欣賞,用來測試牙力的話倒不錯!


路過一家大學(第五大道,14街),見上圖。




然後沿第五大道返回曼克頓中城



到了地標建築──呈三角形的熨斗大廈Flatiron Building(第五大道,23街),見上數圖,就停下來拍照。

果真是1902年全紐約最高的摩天大廈,就算到了對面馬路以廣角拍攝,仍是未能將整幢攝入鏡頭!

Flatiron Plaza

麥迪遜廣場旁的觸目建築──大都會人壽保險大樓,見上圖。



上圖終於拍到整幢熨斗大廈。


麥迪遜廣場MadisonSquare Park,其名字以第四任美國總統命名。


Serbian Orthodox Cathedral of St. Sava(第六大道,25街)


回到早上行程走過的地方了──Marble Collegiate Church(第五大道,29街)。

 認得下圖嗎?對,是篇首介紹過的韓國城(第五大道,32街)

這裡大家看厭了嗎?又是紐約公共圖書館!就在酒店附近,路過又拍一下。




晚上待丈夫下班一起外出買外賣和零食,跟著下來也不多外出晚飯了,丈夫的工作繁重,他說想快快回酒店繼續工作呢!


美國紐約2015目錄

「Venus遊世界」總目錄


您可能會對以下博文感興趣:
bove island bove island 馬爾代夫 新西蘭南島
墨爾本農莊及酒莊
美加邊境遊
馬爾代夫美景
新西蘭南島住宿


14 則留言:

  1. 高架公園真係好正,用舊鐵路橋改建休憩用地,唔駛拆夠晒環保...
    熨斗大廈好似灣仔都有座類似的^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好嘥要o黎做公園真係唔錯
      可能係外牆似?!

      刪除
    2. 似咁樣在兩條路中間的夾角位

      刪除
    3. 吖, 我都有少少印象, 係夾角位 ^^

      刪除
  2. 紐約任何日子, 除聖誕新年, 都係好多人.

    我識得幾個韓國妹, 住係曼克頓, 都幾靚女咖.

    回覆刪除
    回覆
    1. 韓國女星都靚, 雖然我頂唔順大長今o既超慢節奏, 但李英愛真係好好好靚!

      刪除
  3. Venus,紐約周圍都是高樓大厦,要用超廣角才能將它們拍進去.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我d攝影器材冇咁勁, 只可以自己走遠d影 ^^

      刪除
  4. Hello~~
    我個公開blog上鎖喇! ^^!!
    我 send 咗邀請信去你email,有時間請移玉步去確認丫! thank you!!! ^^

    兩個blog網址︰
    carsonmami.blogspot.hk
    carsonmami2.blogspot.hk

    回覆刪除
  5. 燙斗好難影喎! 近又影唔晒,遠就有樹摭住⋯
    紐約石屎森林,好有壓迫感

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉, 我handle唔到呀! 如果交到你手應該毫無難度 ^.* 真心架, 咪當我笑你!
      好多高樓, 但公園都多, 整體感覺唔錯, 平衡得到

      刪除
    2. 好老實,我影相真係嘛嘛,阿sir睇啱我周圍去啫

      刪除
    3. 唔洗咁謙喎, 你d極光都影得好靚

      刪除