2019年7月3日 星期三

Day 1-2萬水千山再次走進挪威極圈


近日追看大台的旅遊節目《三日兩夜》挪威篇,觸動了我寫網誌的熱情,很想記下去年復活節假期的挪威極圈之旅。那樣就跳開了三個2017年的旅程──澳洲布里斯班、冰島+波羅的海三國和東歐,待有緣才補寫吧!


Day 1-2
從香港到挪威沒有直航班次,我們今回選乘了emirates,於杜拜轉機飛往挪威首都奧斯陸。

黃昏機出發,在機場看到很美的日落光線。





約九小時機程飛抵杜拜,下機已屆晚上十一時,我們馬上找候機室休息,待翌晨七時許始轉機。



由於時間多著,杜拜又有數家候機室可供選擇,於是試了兩間,個人覺得第一家Alan Lounge at Concourse B(上圖)環境較舒適也較清靜,服務和食物也較佳。



終於上機了,約七小時後飛抵挪威奧斯陸Oslo


從中東的沙漠飛到北歐的雪地




抵達奧斯陸




漫長機程尚未完成呢,取回行李後,我們需要從arrival hall走到departure hall,還要飛到挪威的北極圈城市──Bodø呢!


換乘另一家航空公司,是我十分喜歡的廉航Norwegian。很多年前已經全自助,十分先進並且有效率。





自助寄出行李後再遊一遍這個熟悉的機場,謝謝動人的藍天洗去我長途機的疲憊。
















約三小時後登機,只需一個半小時就會抵達Bodø(北緯67度),一個位於北極圈內的小城,闊別六年了!






終於飛抵目的地Bodø






下機是當地時間晚上七時許,取回行李後竟然發現摔壞了行李箱的輪子,可惜地勤櫃位空無一人,基本上這些小城的機場在航機乘客散去後都靜得很。終於等到地勤到來,服務倒是不錯的,叫我們可到全國任何一家某連鎖行李箱店子換回等值的新行李箱,只是時值復活假期,我們需要攜著爛輪行李箱上郵輪,沿著海岸線找那家店子呢!

離開機場步往酒店的沿途風光










到達酒店了,終於可以好好的睡一覺。從香港出發,合算機程和兩次轉機的等候時間接近廿九小時,竟然與飛南美打個平手呢!忽爾覺得自己仍然年輕,可抵如此長途的機程!




酒店大堂


房間外望





待續

挪威極圈2018目錄
Copyright © 2019 by Venus. All rights reserved.

20 則留言:

  1. 好彩可以break開三程機,咁都舒服少少^^

    回覆刪除
  2. 依家熱辣辣睇到冰天雪地真舒服~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我太懶喇,宜家又由熱辣辣去咗春天嘅濕濕冷冷 ;)

      刪除
  3. 再來高緯度,先係我熟悉的Venus

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,最愛呢啲,唔厭架!你應該未返香港?喺外地好嘛?

      刪除
    2. 返咗成大半個月啦~~~~ 疫情在歐洲爆發時唔好⋯⋯

      刪除
  4. 聽到要轉兩程機
    廿九個鐘先到達
    我就已經驚驚

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實。。我都驚驚,不過呢啲偏遠城鎮,一定要轉,啲機接得唔靚就搞到咁嚇人喇,都真係辛苦呢!

      刪除
  5. 我最近都PLAN緊9月尾-10月頭去挪威旅行呢!! 好想快D睇你的分享. Venus, 我想問問你整個行程itinerary? 因為我仲未買機票呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思,妳已經返咗嚟我仲未寫完,懶到。。

      刪除
  6. 你好耐無出blog la, 又來北歐。傍晚既景色好靓

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,因為追唔切,放棄咗,宜家悶到發霉先寫返

      刪除
  7. Venus, 很久末聯絡了。我遙祝"東方之珠"早日重顯光芒。
    我在7月27月至8月4日去了黃石公園九天, 回家後出發表表廿六篇網誌。
    多謝你去旅遊的分享。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉,傷心,多謝祝福,可惜仲未完。
      咦,我呢段時間都喺美國呀,有去黃石,可能我哋相遇過呢

      刪除
    2. 真可惜, 我們在黃石公園相會不相識!
      wei-wei 遙祝你和家人身壯力健, 百毒不侵。

      刪除
    3. 有緣千里能相會, 可能在不久的將來呢!
      謝謝啊, 我也祝願您和家人身體健康、病毒遠離!

      刪除
  8. 很排好似好多旅行節目去北歐呢^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 近年多元化咗,幾年前成日都係日本、日本,再日本

      刪除