2014年12月4日 星期四

韓國釜山一瞥


匆匆一瞥南韓第二大城市--釜山,將在完成七、八月的英格蘭、加納利群島、西班牙之旅的遊記後著手寫釜山遊記。

先來數張釜山相片






「Venus遊世界」總目錄


8 則留言:

  1. 報到先~~ ^^
    呢幾日幾好天氣bor~~ ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實上面3張相都係來自最好天o既第二日行程, 其它日子都陰天, 間中落毛毛雨 >.<

      刪除
  2. Waiting for your sharing. I also want to know if this city is worth visiting as there si cheap ticket to this place.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝支持先 ^.* 我覺得都去得過, 雖然景色唔係驚艷級別咁靚, 但沿海城市至少有海景同橋景睇。我係完全冇plan過會去釜山架, 係因為搶到平機票先成行

      刪除
  3. 華~你幾時走左轉釜山架~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小t小t, 我都唔知自己幾時走左轉釜山呀, 呵呵, 因為個trip太短喇, 得3日咋, 瞓醒兩覺又o係香港喇 ^.*

      刪除