2015年5月5日 星期二

Day2──續溫哥華 Vancouver


復活假後復工只三星期,人累得要死,樣子殘得嚇死,期待完成手頭上的工作後,可以過我渴望已久的生活!
更換了新電腦,趁機整理雜亂的檔案,也需裝回常用的軟件,「一動不如一靜」的確是至理名言,尤其在細碎煩瑣的事情上。

續加拿大遊記


昨黃昏抵溫哥華,只逛了Canada Place(上圖淺紫色標示)和吃了一頓晚餐。

今、明將留在溫哥華市內觀光,天氣預告今天驟雨,明天整日雨,因此我們預算今天能逛多久就逛多久,假若明天大雨的話就留在酒店休息。


早上起來天色灰濛,我們先逛地圖中的橙紅色標示(深紫色標示為我們下榻的酒店位置)



沿路經過外型獨特的Harbour Centre,圓形部份是Vancouver Lookout的觀景層,高百多米,收費見http://www.vancouverlookout.com/rates-hours/admission-prices/





Victory Square



Nesters Market

著名景點Steam Clock,位於GastownWater Street



Cineplex Odeon直望就見到位於W Pender Street的唐人街牌坊。



唐人街人流不多,建築殘舊、龍蛇混雜,有黑幫打扮的,也有衣衫襤褸的,間中碰上一些外藉人士懷著不安份的目光在打量我們,因此不建議前往。








 雨來了,走進了最就近的茶餐廳午飯,這餐只花費三十多加元。蝦餃普通,外皮不好。碟頭飯的份量十分多,味道也不俗,讚!


 Dr. Sun Yat-San Classical Garden中山公園






公園附近的唐人超市大統華




逛了數小時,累得很,於是回酒店休息一會再出動。




休息過後逛地圖中的綠色標示






Christ Church Cathedral

然後就是長長的商店街,我們沿著大路邊逛邊往West End方向走。天色尚算穩定,只間中灑下微雨。















 一直走至Stanley Park的玫瑰園和Lost Lagoon























然後沿海岸回酒店,真是累得要命啊!














終於回到酒店附近,丈夫建議找家餐廳晚飯,我可沒力氣了,在美食廣場買了盒壽司就獨自回到房間。


丈夫和爸媽再到別處找食,最後竟回到了美食廣場,原來爸媽不想吃西餐,還是亞洲菜較合他們口胃。看餐具和食物賣相非常普通,但他們覺得味道不俗,而且沒加味精。價格方面,三人合共約三十加元(即約180港元,忘了外賣壽司的價格),惟只是self-servefood court環境,個人覺得這餐不算便宜呢!


加拿大極光之旅2015目錄


「Venus遊世界」總目錄

Copyright © 2015 by Venus. All rights reserved.


您可能會對以下博文感興趣:

金環住宿 新西蘭南島 十二門徒石 挪威極光
冰島住宿及飲食2013
新西蘭南島美景2014
墨爾本十二門徒周邊2012
挪威-實現極光夢目錄2012


17 則留言:

  1. Lost Lagoon哥度幾靚喎~~其他景點就一般般~~~不過唐人街聽你咁講真係好恐怖~

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能同天色有關, 灰濛濛咁好難影出靚o既顏色
      真係有少少恐怖, 怪唔得有旅遊書講過話唐人街治安麻麻, 溫哥華堅係好多華人, o係richmond區見人多過見鬼, 以為自己o係香港, o個度反而發展得幾好, 感覺安全, 係唔知點解唐人街搞成咁

      刪除
    2. 都係架~天色都有關~不過我依家期待緊你d郊區相多d~~依家呢...我人大左....鐘意去睇大自然既旅行~~我....老了.......
      其實每個地方都有中國人其實真係好犀利..仲要唔少下喎~~~~咁好彩你地去一陣就走啦..唔好留咁耐~~~

      刪除
    3. 唔係啦, 妳好後生呀, 我呢d先係老人團, 所有刺激野唔玩, 入夜前要番到酒店, 就算夜市都唔會行, 妳話妳點夠我老先(不論年紀與旅遊方式), 呵呵 ^^ 去旅行只有一樣野係帶唔走, 就係當地風景, 所以妳好識貨呀! 我都期待快d寫到白馬, 但另一方面好怕個遊記寫完後唔知寫乜, 我將7月個旅行改左去9月呀, 有排都未有下一個旅行 >.<
      完全有同感, 佩服佢地邊度都夠膽去。之後飛到上白馬, o係超市聽到流利廣東話對答, 原來係幾個女工邊整熟食包裝邊傾偈, 嘩, 白馬真係冇雷公咁遠喎

      刪除
    4. 哈哈~~其實我同前幾年既旅遊方式已經變左好多.....所以我都係慢慢步入老人團~~~~
      喂~你改左9月呀?幾多號呀?去邊呀~我冰島都係9月呀~~~
      重點係講廣東話唔係普通話喎~~~~~~咁就真係好難得~

      刪除
    5. 我都係去冰島呀, 嘻嘻, 係咪心跳加速呢? 我地可唔可以o係冰島相遇呢?! ^^
      經我粗略計算, 我應該早過妳出發, 只係留o係首都附近兩日
      97前有好多香港人移民, 普通話人都係近幾年o既事, 但澳洲唐人街已經超勁多普通話人, 加拿大係相對少, 我都有d驚訝

      刪除
  2. 風景好靚,
    天氣真喺好好,
    旅行喺好開心,但有時都辛苦,
    同學移民溫哥華多年,
    佢話.....當地華人之多,有小香港之稱,

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗天色好的話會更靚^^ 哈哈, 都係架, 行到傻 ^^ 某d區真係好多華人, 英文都唔洗講 ^0^

      刪除
  3. 少啲高樓大廈我覺得都幾舒服

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 環境大體上都幾舒服, 比較悠閒

      刪除
  4. 片打東街那裡唐人街, 下午2-3點後, 就不要去了, 很多道友道姑, 十分麻煩的, 很多人初來時知道, 住入這些區, 真係出去搵工都俾人歧視咖.

    在美加, 每次去玩, 我都習慣丐幫服裝上陣, 一定唔會著名牌, 除非著舊左, 還有度好處, 回家前最後一天, 可以丟哂D舊衫褲佢.

    FOODCOURT十元一個人, 都差不多啦, 加國這裡的午餐超平, 但晚餐是貴多50-100%的, 去餐館, 一個人15元左右, 都算係很低消費了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩, 咁雜o既, 英國同澳洲o個d我覺得ok架
      哈哈........丐幫服, 有冇咁誇先 ^^ 你真係香港人呀, 記得之前睇過篇報導係話香港人去旅行鍾意著最殘o既衫, 著完就掉! 你一講我就醒起老公之前都係咁架, 帶晒d殘T去掉, 近年又唔覺佢咁樣做喎, 唔知係咪已經掉晒呢, 呵呵, 轉頭問下佢點解改左呢個習慣先 ^.* 女仔就應該唔會, 因為影相要靚, 雖然10張有9張半係影風景 ^^
      我覺得香港食物差價比較大, 雖然宜家都有走高檔o既foodcourt, 但同餐廳價都會有一段距離, 但感覺上溫哥華o既差價冇咁大, 下篇會講o係酒店附近一間擺得high high地o既餐廳, 但價錢同foodcourt相差無幾。

      刪除
  5. 午餐好抵,但晚餐都唔貴吖,應該平過係香港food court食; 香港依家既物價,已高過晒歐美了,可能尚欠北歐啫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為加拿大食野好平, 但不同級數o既食肆差價唔大, 所以走去食food court實在好傻仔, Day 3晚餐走左入間擺得靚靚地o既都係差唔多價錢, 所以food court咪相對貴囉!
      係啦, 香港物價係唔低架, 都唔明有d人點解會話歐洲d野貴, 日常生活唔覺貴之餘, luxury products直情平過香港一大截

      刪除
  6. 原來唐人街會咁雜架?真係唔知添~~~ 我睇《瘦身男女》鄭秀文同劉華住嗰條唐人街好有人情味架嘛!係多肥仔同豬肉佬啫~~~ XDXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 呢套經典呀, 一見到呢個戲名, 好似即刻聽到sammi唱"塔尖仍舊記得這擁抱極美好......" ^0^
      我都估唔到會咁雜呀, 其它地方d唐人街好d架

      刪除