2016年4月15日 星期五

Day 17極地郵輪第九站—挪威斯瓦爾巴Alkhornet


近況為粵語,遊記部份轉回書面語


喺沖繩番嚟五日喇,今次唔係因為懶或者攰而唔發文,而係有啲公務要做咗先。事緣旅程第一晚已經收到同事求救電話,misscall轉頭whatsapp就到。唉,心諗以我性格,肯定成個旅程心掛掛!點知我比預期中叻呀,快快手回咗啲指引,就話剩番嗰啲我番香港先搞。之後係完全冇諗過工作啲嘢,番到香港先喺記憶度拎番出嚟,所以到香港就砌公司嘢先,宜家至寫到blog囉!

放咗咁耐假,工作嘢終於離身兼離心!開初好怕同事求救,幫手唔係問題亦唔介意,只係我好唔鍾意自己會不受控地擔心,會喺個腦度loop住啲嘢。宜家識放低好好呀,至弊身心自由兼開心嘅日子剩番唔多喇!



好啦,掉走會影響心情嘅嘢唔諗,繼續遊記喇,呢篇係夢嘅實現,就算有少少遺憾冇land到小鎮Ny-Ålesund,都終於踏足到挪威最北領土斯瓦爾巴群島喇!



斯瓦爾巴群島Svalbard在哪裡?這群島嶼遠在北冰洋,各島嶼分佈於北緯7481度,其首府Longyearbyen朗伊爾城,又稱長年城,位於當中最大的島嶼Spitsbergen上,為世界最北城市。

Day 17


早餐後往聽講座,講述斯瓦爾巴歷史。




講座後到甲板拍攝海上風光。






十一時許到七樓Observation Lounge參與farewell Cocktail,明早將結束郵輪旅程了。


午飯








飯後郵輪已停靠於最後一個登岸點Alkhornet的對開海面,並放下小艇「試水」。通常試水後約一小時才有登岸廣播,我趁著這空檔到郵輪各層拍照,快要離開這個帶我穿梭於各個夢想地的家了!


淺灘登岸後接上山腳的小路有點難走。









 
地上全是動物的便便,走起來步步為營。



勉強能拍到馴鹿。在遙遠的地方還有麝牛,焦長只得200mm可以自動投降了!


Alkhornet(北緯78°12')是一座外型獨特的山丘,位於Spitsbergen西岸。



Alkhornet崖邊是多種海鳥的棲息地,崖下的土地接收著海鳥的滋養,使得苔原植被特別豐富。




海邊已倒塌的小屋在一戰時興建。



返回郵輪後見到房門口夾有證書,這方面的確是郵輪比較優勝,乘飛機的話可不會有證書啊!






然後又是下午茶和到甲板拍攝。


晚飯時廣播響起,郵輪駛到了Nordre Isfjorden National Park內的Esmark冰川,大家都拋低晚餐走上甲板。





























翌日郵輪將抵達尾站──Longyearbyen



待續


北極三島郵輪極光2015目錄頁


「Venus遊世界」總目錄


您可能會對以下博文感興趣:
茨溫格宮 加納利群島租車 奈良 南極
德國鐵路遊
加納利群島自駕
日本奈良
南美、南極資訊


Copyright © 2016 by Venus. All rights reserved.

8 則留言:

  1. 北緯80度已經好接近極點了.....
    原來9月中仲係幾青蔥一片,或許踏入十月以後已經開始積雪了吧
    喱張證書好值得留念^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 所以我恨去svalbard好多年喇, 佢剛剛好係挪威去極點嘅一半路程, 覺得好似就嚟掂到個終極願望咁 ^^
      係呀, 剛好夏轉秋, 10月相信會積雪, 留喺svalbard嗰幾日都落咗幾次雪, 好amazing, 9月幾已經開始落!

      刪除
  2. 個冰川極度靚!!!!!!!!!真係一個好難忘既旅程呢!!!!!!
    我地呢成日講笑...因為之前去旅行都有攞過呢d證書...d咩咩歐洲最西面哥d呢...
    我地過...唔知見工可唔可以交埋去呢~~~wakakakak~~~(仲有跳傘同埋行悉尼大橋哥張XD)
    放一年假係我不敢想像的事...一黎唔俾...二黎如果我有既話係一定會用黎去旅行~~~~~~實破產都似~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知點解影出嚟冇咁白, 實景仲靚, 同埋好壯觀!
      嘩..跳傘..好勇呀!
      旅行應該係必做嘅事 :)

      刪除
  3. 動物食草,便便唔怕喎,哈哈~
    咁北都唔見雪,真係慘⋯
    有時旅行得多就有一大堆證書,相信呢張比較有價值

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔.......便便就係便便喎, 真係唔怕?!
      見到呀, 之後喺longyearbyen留幾日, 都落咗幾次喇, 終於記得自己真係到咗極地, 見到9月飄雪!

      刪除
    2. 我係蒙古住蒙古包時要燒便便來取暖都係咁啦,草食性動物D便便燒起來好香草味添⋯
      咦! 蒙古之旅時你識我未呢⋯ 好似未⋯

      刪除
    3. 應該未, 我冇睇過
      睇到呢句堅係有啲想嘔, 救命!! -> "草食性動物D便便燒起來好香草味添"

      刪除