2016年5月15日 星期日

台北酒店──捷絲旅台北西門館Just Sleep Ximending


寫分日行程前先寫一下酒店。


這個旅程本有意預訂不少旅遊書力推的Westgate Hotel永安棧,那是一家相當新的酒店,惜旅程的第一晚(星期六晚)只剩一間客房,我們卻需要兩間,那就只好作罷。幸好及後選來的西門町Just Sleep也相當滿意,更叫人驚喜的是其中一個房間被upgrade了!我們一行五人,預訂了一間家庭房和一間Hollywood Twin,當中那間Hollywood Twin被提升為Deluxe Triple,取房時前台並沒有告知,倒是入房的一刻見到如此寬敞開揚,大為驚喜!我從來都是所買即所得的,被upgrade的經驗絕無僅有,感謝前台職員啊!

截圖出自捷絲旅官網

總評分:
4.5 /5
簡評:位置優越、服務貼心、房價合理、房內環境和衛生狀況均無可挑剔。惟早餐水準一般,且大堂過份簡約(甚至乎是有點簡陋),影響客人對酒店的觀感。


酒店大堂,前台服務櫃台旁的入口可直接通往7-11便利店。


上圖為Superior Family Room,設兩張雙人床。






上數圖為Deluxe Triple Room,十分喜歡那組開揚大窗。



窗外景致


掛牌變成了磁石,時尚方便。


生日那天回到酒店,見到小枱上放有手寫生日咭,感覺窩心。



生日咭下方是紙碟刀叉,應該還有蛋糕吧!打開雪櫃一看,果然放有蛋糕,還要是造型可愛的小熊蛋糕,味道也相當不俗呢!



酒店餐廳在五樓,環境整潔企理,惟食物水準一般,選擇也不多。當中特別喜歡那動物造型甜包。小雞包內含芝麻蓉,check-out那天換成芋蓉小豬包,兩款都溫軟味美,個人覺得是早餐中的亮點。












總括而言,酒店位置優越,西門町近在咫尺,加上服務貼心、房間寬敞衛生,值得推介。


台北2016目錄頁



「Venus遊世界」總目錄


您可能會對以下博文感興趣:
加拿大白馬住宿 沖繩住宿 冰島住宿 馬爾代夫住宿
加拿大白馬住宿
沖繩住宿
冰島住宿
馬爾代夫住宿


Copyright © 2016 by Venus. All rights reserved.

14 則留言:

  1. Spacious room. Is the hotel expensive?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔貴呀, 住咗3晚, 3晚唔同價, check番資料呢, family room由HKD1200-1500不等, 但已經係3人連早餐。
      另一間房因為upgrade咗, 就更抵喇, 計番我哋訂嘅hollywood twin, 有一晚只係HKD800咋 (^0^)v 最貴嗰晚就around HKD1200, 2人連早餐, 非常滿意!

      刪除
  2. 嘩! 又比你搵到新野! 幾銀先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間唔算好新, 不過管理得唔錯, 感覺幾新淨
      唔貴呀, 抵住

      刪除
    2. 等我介紹比港女先,佢好鍾意去台灣

      刪除
    3. 好呀, 不過我諗你太太已經好熟悉喇

      刪除
  3. 現在我去玩, 住得好一點, 是十分重要了, 不比年青

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得同年齡有一定關係, 年紀越大越唔想捱
      但就未要求豪華住宿, 乾淨舒服最重要

      刪除
  4. 酒店食物有時交行貨,
    質素一般,
    動物點心真喺好cute。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間啲食物幾一般, 不過未至於難食, 但晨早唔想出街搵食, 會鍾意食完早餐番房hea一陣先出去, 所以儘管台北大把嘢食都鍾意訂酒店時揀埋包早餐

      刪除
  5. 永安棧我都好想住~但幾貴~~~~~~同埋真係幾靚~~~~~~~~
    just sleep成日都訂唔到~~~~~~都幾乾淨咁喎~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦, 又唔算喎, 我見貴我宜家呢間100港紙左右, 不過啲酒店唔同日子就唔同價。唔..book唔到寧舍想住, 我哋有入去永安棧個大堂睇, 人哋個大堂靚好多囉 >.<
      係呀, 得呀, 堅乾淨!

      刪除
  6. 間房真係唔錯喎,可以upgrade超正^^
    雞仔包豬仔包都好可愛

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 總算冇揀錯
      所得超乎所想幾時都係好事, happy happy ^^
      係呀, 好可愛, 但每次都要諗諗由邊度食起比較好

      刪除