2014年5月1日 星期四

澳洲悉尼、新西蘭南島及奧克蘭之旅2014--行程規劃


復活節旅程已於剛過去的星期日完結了。下為走過的地方,包括澳洲的悉尼、新西蘭的南島和位於北島的奧克蘭。



出發前已覺喉痛,到旅程的尾聲更咳起上來,回港後咳嗽至晚上未能安睡,不得不去看看醫生了!

雖然身體抱恙,還是惦記著旅遊的照片,趁工餘時間每天挑一些。另一邊廂,丈夫不斷催促我規劃下一個旅程,國際長途機票已於早前購買,初步知道盛夏之旅的目的地自動波出租車數目極少,如不快一點規劃行程,租不了自動波車輛的話,就要由丈夫駕駛了,因為Venus只有自動波車牌呢!由於我喜歡駕駛,丈夫則是導航高手,因此我們都希望往後的出遊都由我來當司機,於是要分心規劃一下七八月份的行程才可續寫澳紐遊記了。

先貼一下行程安排(可按連結進入該篇網誌):

Day 1
晚機飛悉尼,翌日清晨到達
---
悉尼市內
住宿
悉尼市內
晚機飛往新西蘭南島--基督城,深夜抵達
住宿基督城
(取車)基督城Christchurch-> Rakaia-> Ashburton-> Geraldine-> Lake Tekapo
住宿
Lake Tekapo
Lake Tekapo-> Twizel-> Lake Pukaki-> Tasman Lake-> Mount Cook
Mount Cook-> Omarama-> Oamaru
Oamaru-> Hampden-> Moeraki Boulders-> Palmerston-> Dunedin-> Queenstown


住宿皇后鎮
Queenstown皇后鎮-> Gibbston Valley-> Arrowtown -> Queenstown
Queenstown-> Wanaka-> Cromwell-> Queenstown
Queenstown-> Glenorchy-> Queenstown
(還車)早機飛往位於北島的奧克蘭
住宿奧克蘭
早機返港,記澳航激氣事
---


下圖為新西蘭南島的自駕路線



有用網址:

已習慣不使用旅遊書,今個旅程主要到官網找資料,到達後在酒店或遊客諮詢中心取當地地圖。

澳洲旅遊官網:http://www.australia.com/

新西蘭旅遊官網:http://www.newzealand.com/int/


新西蘭天氣預報:http://www.metservice.com/


計劃旅程常用網址:









您可能會對以下博文感興趣:
冰島藍湖 挪威極光 塔斯曼尼亞 格陵蘭
冰島首都周邊及藍湖2013
挪威-實現極光夢2012
澳洲淨土-塔斯曼尼亞2012
走進夢寐之地-格陵蘭2010



15 則留言:

  1. Venus伉儷真有福報可隨心所欲遊遍世界, 也多謝讓我們分享你的旅程。
    Venus, 試用靚果皮(陳皮)+羅漢果煲水當茶飲, 這是治咳的簡易良方, 太子食唔壞, 冇負作用, 放心飲吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. wei-wei, 多謝您呀, 我會試下煲o黎飲, 咳真係好辛苦 >.<
      知道有得外遊, 番工即刻有晒目標, 會同自己打氣, 捱多陣就有得玩喇, 真係做野都爽手d ^.^

      刪除
    2. Venus, 最緊要精神爽利, 做事得心應手。wei-wei冇機會外遊, 有缘在網上遇上你, 跟著你環遊世界, 其樂無窮, thanks for sharing !

      刪除
  2. 無去過澳洲,聽blog友話入境超嚴格,翻箱倒櫃搜查!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係, 澳紐入境都嚴, 出入都要填表之外, 入境會face to face問有冇帶乜乜物物, 答完就派到唔同地方抽驗, 我地抽中警犬檢測, 企去一個地方, 警犬行一轉, 佢冇特別停留就可以行去下一關X ray check行李。呢d獨立島國, 只要入境做得好, 可以防範到好多唔好o既野帶入去, 所以一定嚴格

      刪除
  3. 一返來就開工寫Blog, 辛苦晒! 秋楓下的南島, 一定好靚!
    咁夜先到Christchurch都幾驚, 據聞地震之后, Christchurch已經變得相當冷清, 非常可惜!!
    Day7似乎都幾趕下咁喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為幾個月冇去旅行,好渴寫遊記呀,呵呵!
      christchurch係好冷清,但到埗嗰晚,全車滿座,好熱鬧,有班年青人講唔停,所以都唔覺得驚囉
      係呀,狂飛車趕時間,住一晚dunedin會舒服好多

      刪除
  4. 很豐富的行程, 期待你的分享呀~~ 此時應該已經康復嗎?~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咳親都冇咁快好呢, 不過夜晚冇咳醒lu, 好左好多, 多謝blog友仔關心呀 :)

      刪除
  5. 嘩,你已經可以唔睇旅遊書準備行程,真係好勁呀! 如果要我齋睇官網plan行程,一定頭都暈呢! ^^!!
    咳真係好煩,我早排都咳咗好耐,食完西藥食中藥,頭尾幾星期先好番呢!
    你而家好d未呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實已經進化到懶左, 網上資料多得好利害, 剛轉用網上資訊時, 除左官網會睇好多其它網站, 宜家多數只睇官網, 個別野特別想知先會再search其它o黎睇, 免得自己睇太多反而三心兩意難plan。
      多謝關心呀, 未好晒呀, 但夜晚冇咳醒, 可以瞓好覺, 算係好左好多囉

      刪除
  6. 原來你一早開始寫AUS+NZ旅程..超勤力!!!我而家先開始追JA......

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 因為好耐冇寫遊記, 渴左幾個月喇, 呵呵 ^^

      刪除