2014年6月4日 星期三

Day 5 新西蘭南島—從Lake Tekapo到Mount Cook


Lake Tekapo走到Mout Cook庫克山,全日走了161公里。


旅館附近的美景


前臨Lake Tekapo



吃過早餐開始走景點,先到Tekapo湖畔走走。

迪卡寶湖

迪卡寶湖

The Church of the good shepherdSheepdog statue都位於湖畔。




走了一會下起小雨來,幸烏雲沒多久就遠去,藍天再現。



路過Tekapo-Twizel Road的小商店群和商店群對出的草原。



駕車約二十分鐘走上Mt John Observatory,部份山上的路段是單程的,需要避車和提高警覺。

Mt John停車場可眺獨特的地貌和Lake Alexandrina




位於另一方的Lake Tekapo,大自然的美真叫人迷醉。







有些學生在介紹天文觀測儀


回望Mt John停車處

Mt John下來後驅車約五十分鐘到美麗小鎮Twizel,沿路會經過以湖水呈turquoise色而聞名的Lake Pukaki,我們兩度停留,其中一處是Mt Cook Alpine Salmon











續往Twizel小鎮,秋色處處,美不勝收。





順道在Twizel逛超市補給食物和為車子補給汽油。




然後沿Lake Pukaki走,走過湖畔就會進入庫克山區域,沿路有些觀景處,也有些車輛休憩處,原只需五十分鐘即抵達是晚下塌的Aoraki Court Motel,我們邊走邊拍,走了個多小時。









到達旅館Check-in
旅館外望景致

休息一會走附近景點

下為庫克山區最具規模的酒店,在比較過tripadvisor的旅客評價後,決定入住簇新的Aoraki Court Motel。




然後到了Tasman Valley,Tasman Valley有幾條步道,見預算時間不算長就試著走,相信能趕及於六時日落前回到停車場取車離開。






怎料以我的體能只能走到Blue Lake,已氣喘如牛,雙腿發軟,決定留在Blue Lake觀景處休息。




下個景點就留待近月天天練跑的丈夫去發掘。看!已走到近山頂了。

後來聽丈夫說幸好我沒再走下去,因往後的路沒有梯級,路是由遊人走出來的,部份路段甚至需要以手輔助,是手腳並用地爬上去而非步行上去,下為丈夫拍回來的照片。





走過這景點後,丈夫見接近日落時間,於是回來會合我一起走回停車場。



真的很累呢,回旅館的半小時車程中,感到踏油門的腿在微微發抖,那晚只外出拍了幾張星空照就倒頭大睡了!



澳洲悉尼、新西蘭南島及奧克蘭之旅2014目錄頁

新西蘭南島住宿

「Venus遊世界」總目錄


您可能會對以下博文感興趣:
冰島藍湖 挪威極光 塔斯曼尼亞 格陵蘭
冰島首都周邊及藍湖2013
挪威-實現極光夢2012
澳洲淨土-塔斯曼尼亞2012
走進夢寐之地-格陵蘭2010


22 則留言:

  1. 這輯相片有95% 是我覺得超正,白雲,雪山,草原全是我的至愛,有幾張 Ford 的,直情可推薦給車廠用來做廣告相片.

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩.....咁要叫ford贊助下旅費先, 發錢寒-ing ^0^
      我都係好愛白雲, 雪山, 草原, 呢d大自然o既顏色令人好relax

      刪除
    2. 記得為我争取埋我個份旅費贊助. $o$































      刪除
    3. yeah \(^0^)/ 諗下都開心

      刪除
  2. 氣羅氣喘,可能係你平時少運動之故。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 少運動加年紀大左, 行一陣已經大脾痛, 直情冇力提起對腳, 真係要的起心肝做下運動 >.<

      刪除
  3. 新西蘭出名自然景色靚絕,天氣有好
    加上空氣清新,
    一定好舒服,
    可能行得太多路,先無力揸車

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全同意呀, 好舒服, 雖然行程都幾趕, 但大自然環境讓人好有度假feel ^^
      係啦, 真係腳軟, 我諗梯級太多, o個晚攰到好好瞓

      刪除
  4. The view on New Zealand is so natural.

    回覆刪除
  5. 你的相公不枉手腳並用爬上山頂, 他影的相超靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得個景好靚呀, 世外桃源咁

      刪除
    2. Twizel 小看秋色處處, 美呀!

      刪除
    3. 冇錯, 尤其香港少見黃葉紅葉, 特別覺得靚

      刪除
  6. d景真係好開揚好靚呀~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 妳澳洲d相都好靚呀, 我宜家又過去支持下妳先 ^.*

      刪除
    2. 點夠你哥d靚呀衰野~~~紐西蘭好似都唔錯喎~~
      我都心痕添~~

      刪除
    3. 嘻嘻, 我地呢d旅行癡, 聽到咩地方都心痕啦 ^0^ 唔錯呀, 最重要係治安好, 玩得放心, 妳完成埋個日本trip可以考慮下呀

      刪除
  7. 山峰的景色很壯觀, 周圍人不多, 可以寧靜地感受大自然之美~~

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 我冇post到星空相呀, 覺得影得麻麻地 >.<

      刪除