2016年3月6日 星期日

Day 10極地郵輪第五站—格陵蘭Sydkap及再遇極光



早上起來吃過早餐就到甲板拍攝風景,我們正身處一個浮冰處處的美麗峽灣。










今天時間多著,因為登岸方式是輪流的。昨天首先登岸的我們,今天就成了最後一組,因此可以悠閒地享受一下風和日麗的好天色。接近九時開始登岸,待到十一時終於到我們了,這就是人數較多的中船的缺點—輪候登岸的時間較長。


Sydkap是船公司首次選擇的登岸點,之前從未踏足過,在昨天的講座中expedition team leader表示這是全體船上工作人員所期待的。或許希望愈大失望愈大,這個登岸點怎樣看也不過是個小山丘,極其量是個植被豐富的小山丘,返回郵輪後聽到不少船友的不滿聲音,大家都覺得船公司好像亂選登岸點,為landland





從資料看,Sydkap倒是值得一land的,它位處世界上最大和最長的峽灣體系中,現為Ittoqqortoormiit居民的度假勝地,也是一個捕捉Arctic Char的好地方。走遠一點可看到貿易站遺址,在上世紀30年代用以買賣海上動物的毛皮和鯨脂。當年在貿易站西面住有三個家庭,惟貿易站荒廢後已遷出,留下了三間小屋。


老實說,甫登岸見甚麼都沒有,相信除了苔原植被專家,任誰都會認為選址錯誤。沒有行山經驗的我,加上腳上那厚重水靴,舉步維艱,硬著頭皮上到半山,回頭一望馬上心寒,很斜啊,如何下山?恐怕要變成人球滾下去啊!在猶豫應該繼續上山還是回到淺灘之際,幾位內地船友走過,被他們看出我一臉擔憂,熱心地教我下山步法,見他示範時如履平地,深感佩服!



沒勉強往上走了,在山腰拍拍照就小心翼翼地返回淺灘。真是易上難下,最後安全抵達,抹一把汗!


返回郵輪正值午飯時間,飯後郵輪啟航,我到了甲板欣賞峽灣風光和拍攝海冰。雖然太陽高掛,極地寒風還是有點凜冽,幸好形態多樣的海冰給了我不少動力,基本上整個下午都待在甲板上捨不得離開。

























下午茶時間,暖暖胃後續走到甲板拍攝。













下午五時往聽翌日行程預告,講座後又回到甲板拍攝海冰和日落。
























晚飯


晚上十時許傳來廣播,極光又再出現,我們從未試過連續三晚看到極光呢!可郵輪這晚正在全速航行,毫無減慢之意,拍攝難度極高!因此極光照不多,整晚以觀賞為主,或許也不是壞事,終於不用透過相機屏幕來看極光了,待至凌晨十二時許見極光轉弱始回房間休息。




出現在郵輪旁的彩色極光簾幕,是我腦海中難忘的一幕,實在美得難以形容!






雖然這天的登岸經歷不大滿意,卻享受在甲板上觀賞海冰和極光的每分每秒。極地就是如此動人,又在瘋狂地想念......


北極三島郵輪極光2015目錄頁


「Venus遊世界」總目錄


您可能會對以下博文感興趣:
加拿大白馬住宿 格陵蘭 英國租車 南極
加拿大白馬住宿
格陵蘭disko bay
英國租車及南岸
南美、南極資訊


Copyright © 2016 by Venus. All rights reserved.

12 則留言:

  1. 嚇C我,以為無嚟一排南極寫到Day 10添!
    Greenland冰山永遠都係好震撼,相信南極更勁,係咪?

    回覆刪除
    回覆
    1. 寫係好快手, 至弊影相影得太癲, 成日話戒唔好影咁多, 但一諗到唔影就會miss咗嗰個moment嘅光線, 於是又影唔停! 我仲有揀相困難, 只能每日揀少少, 所以快唔到!
      我覺得兩種唔同味道, 大家用夏天嚟計, greenland就算上到北緯70幾度都冇乜雪山, 宜家見到呢啲係冰川甩出嚟嘅大大小小浮冰, 有啲山色襯托感覺明朗啲, 色彩豐富啲。而南極就算只係南緯60幾度已經變咗白色世界, 陸上有雄偉嘅雪山, 海上有浮冰或者海面已經結成冰, 顏色單調啲, 但詩意啲, 淒美啲。簡單啲講, 各有各靚, 兩度都想再去, 貪心係人嘅天性, 呵呵 (^.*)v

      刪除
    2. 其實我依家旅行影好少相,靚景一張起兩張止,已戒掉左勁熱愛攝影時期嘅影相癮了。
      係喎! 南極天色經常多雲陰沉是否無較北極咁好,所以顏色較單調呢?

      刪除
    3. 次次長旅行啲相片數目都萬萬聲呀, 係已經提住唔好影咁多, 要直接用對眼望多啲實景架喇, 但都係過萬張, 我揀相時都有啲恐懼感 >.<
      都係, 我嗰船因為天氣差取消咗幾次landings, 不過南極雪山多, 會比北極少咗山色

      刪除
  2. 其實, 那裡極地登岸一次, 已經不容易了, 因為要顧及安全, 只能選些安點給你們上岸.

    原本行上冰川是十分美的, 上邊的冰一層層和帶點藍色, 但是會有危險, 船公司當然不想有風險.

    下次你去那些有車送你入去的冰川, 就會安全好多.

    還有, 去這地方, 一定要備枝行山杖.

    回覆刪除
    回覆
    1. 明嘅, 只係好多嘢都有理智與感情嘅矛盾, 理解唔等於會滿意/開心囉。嘻嘻, 生意真難做
      係呀, 都有啲船友帶行山杖, 如果有帶都用得著

      刪除
  3. 好彩有驚無險
    地上那些毛是鳥類留低?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我習慣性自己嚇自己, 真係要改吓, 乜都擔心一餐先 >.<
      嗰啲係植物嚟嘅, 類似蒲公英嗰啲, 學名叫Eriophorum vaginatum

      刪除
  4. 好靚呀,我都好想去,可惜我中環去屯門都暈船浪~

    回覆刪除
    回覆
    1. 放心, 有好多方法止暈, plan吓就成行 ^.*

      刪除
  5. 好靚既極光, 海峽都好靚, 有時懂得欣賞就是美.

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意, 極光同海峽都靚!
      都係, 心態會有影響 :)

      刪除