2015年11月16日 星期一

Day 7-8--紐約中央公園


作息混亂得過份,天天晚睡晏起,趁上星期一有事要清早外出,晚上定能如時入睡,就嘗試建立健康生活。上星期表現理想,除校正了作息,每天也外出散步個多小時,雖以急步為主,只間中跑些短距離,也是一個好開始!


續紐約之旅,上圖為Day 7的景點。

早餐後從位於44街的酒店沿第五大道走至59街的公園入口。下為第五大道的景物,每次走過都拍,又貼一些。


洛克菲勒中心Rockefeller Center

高級百貨Saks Fifth Avenue

聖巴特里爵主教座堂
St. Thomas Church


Trump Tower

另一高級百貨Bergdorf Goodman

Apple Store
就算不是蘋果迷,也覺得這家店的外觀有著一股劃時代的吸引力,這家店子也是全球唯一一家全年無休,24小時營業的蘋果店。



The Plaza對開的噴水池

The Sherry-Netherland酒店

紐約中央公園官網:http://www.centralparknyc.org/
另一中央公園網站:http://www.centralpark.com/

旅程的第七至第八天皆往中央公園Central Park遊覽,十分喜歡這個偌大的公園,水池、水塘、城堡、小橋、山丘、草地、噴泉、雕像等,有無數的景物值得拍攝,獨自慢慢拍、慢慢走,很是寫意。

紐約中央公園在1857年開放,在千禧年代經大型的復修翻新。公園位於曼克頓上城和中城,東起第五大道,西至第八大道;南北跨越59街至110街,為國家歷史名勝。





走進第五大道的入口,迎來的是一個自然水體──The Pond,水色雖不算美,倒影卻美,據說這是拍攝日落的好地方。

 The Pond上的Gapstow Bridge

Victorian Garden Amusement Park



公園佔地廣,沿路可見不少馬車在園內行走。

The Dairy遊客中心及紀念品店,外觀是維多利亞式農舍,顧名思義這裡多年前的確提供牛奶予小孩飲用。

Chess & Checkers House Visitor Center

旋轉木馬Carousel

Heckscher Ballfields


在其旁的Ballfields Café

Heckscher Playground

Sheep Meadow


Tavern on the Green,著名餐廳。

公園一隅



Cherry Hill Fountain


The Lake,園內第二大的人工水體。


The Lake上的Bow Bridge


Bethesda Terrace

Bethesda Fountain,在其上的雕像為水之天使。


The Loeb Boathouse可租、租單車乘貢多拉遊湖,也是一家餐廳



Conservatory Water-Model Boat Sailing


Kerbs Boathouse

Alice in the Wonderland Statue是園內最受歡的景點。


Cedar Hill

King of Poland Monument,面向Turtle Pond。

下數圖為Turtle Pond。見到水就「發癲」的我,馬上舉機拍倒影,拍水紋,又站又蹲試角度,陽光出現時拍,陽光躲進雲中改變了光線又拍。獨自走就有這種好處,沒人催促,想怎樣拍就怎樣拍,想留多久就留多久,實在享受獨處的樂趣,當然,前題是要在一個治安良好的地方,紐約治安的整體感覺倒算不俗的。




Belvedere Castle是園內的最高建築,眺望四周環境的好去處。




前方為Delacorte Theater

在Castle內簽到

參觀過城堡後發現累得要命,不知不覺已逗留了數小時,於是不往前走了,在79街出口離開中央公園。


在見到79街出口後,我將公園地圖和一張寫有景點位置的紙張摺好放進牛仔褲的後袋,然後見到上圖的綠茵草坪和公園標示就取出相機拍照,相信因此而分了神,後褲袋的地圖和紙張在下圖剛步出公園的街道上就發現不見了,幸好並沒有財物損失,這也提示了我何時都要保持警覺呢!


Lady M
這家餅店來自紐約,贏得美國十大蛋糕的美譽,來到紐約已鎖定一試。
餅店在The Plaza地庫和Bryant Park皆有分店,兩家都較靠近酒店,惟這家位於78街的是旗艦,於是決定前往看看。
由於寫有店子位置的紙張被偷去,只好邊走邊"偷"附近咖啡店的wifi查找位置,沒料到走對了街道仍是看不到店子!
旗艦嘛,以為會浮誇一點,沒料到是隱沒於民居中的,太低調了吧!


光顧紐約Lady M之前未有光顧過香港分店,買了一件原味、一件綠茶味(USD16.5)回酒店,價格比香港便宜少許,而千層餅身是驚喜級美味,在這個旅程中還吃了多次,足跡遍及紐約的三家店子。

買過蛋糕後返回酒店,沿第五大道走。



路過下圖的The Arsenal,這座仿中世紀城堡的紅磚建築,歷史比中央公園還要悠久,它曾經是警察局、氣象局、博物館,現為公園和動物園的總部。



Day 8


這天重遊了一些昨天走過的景點,也再走遠了一點到達水塘,粉紅色標示為昨天沒有走過的新遊點。

下為第六大道的入口




The Mall,種植了四排American Elms,在林蔭下感受到一點涼快。我在這裡放慢腳步,逃避一下盛夏的高溫。









Bethesda Fountain & Terrace






安徒生雕像,就在Conservatory Water旁,昨天拍了Alice in the Wonderland後忘了拍這個。




途經昨天那個79街出口


大都會博物館一隅

有三千五百年歷史的埃及方尖碑The Obelisk,是園內最古舊的全人手製物件。

Great Lawn



水塘Reservoir,在1860年代用作臨時供水。





水塘周邊是一條緩跑徑,有林蔭遮擋烈日,沿著它走了一段路。




離開了中央公園沿第五大道走,首先見到Church of Heavenly Rest


古根漢博物館

Neue  Galerie

Ancient Playground

大都會博物館



然後又走到Lady M買蛋糕,覺得原味甜了少許,今天試試椰子千層。椰子千層及綠茶千層各一(USD17)

回酒店的路上又走進了中央公園的一角。


Billy Johnson Playground

沿第五大道返回酒店,下兩圖為The Plaza,其地庫是美食廣場,Lady M的其中一家分店就在那裡。



待續..

美國紐約2015目錄

「Venus遊世界」總目錄


您可能會對以下博文感興趣:
特內里費島 bove island 馬爾代夫 詩麗雅
西班牙特內里費島
美加邊境遊
馬爾代夫美景
北歐詩麗雅郵輪


14 則留言:

  1. 好野~終於有新篇~
    幾好丫~見你係fb都有講話依家好健康~日日都有做運動~好開始!!
    見Trump Tower...就諗起donald trump好幾年前做既哥個節目~~~佢句名句:you're fired.......唔知你有無睇過~~~~~~
    lady m d蛋糕又真係...幾貴喎....幾件都成舊水........不過我對香港獨有的伯爵茶味好有興趣!!
    做咩呢兩日迫自己行咁多景點呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小t妳好叻呀, 幢tower咪就係Donald Trump架囉, 俾一百個叻妳, 認個Trump字已經知道佢係owner! 係咪o係度鬆毛鬆翼呢, 嘻嘻, 又真係抵讚喎 ^0^
      我都唔知堅持到幾耐, 不過郁下好過唔郁啦, 年紀大左要保養下身體喇
      香港店綠茶味同伯爵茶味都賣75, 原味就平少少, 宜家d野越賣越貴, 開始接受左個價, 其實我覺得個價係買番紐約o既回憶, 咁諗會值d。海港城仲有間dalloyau都係好出名o既餅店, 超好食, 佢比lady M仲多左份高貴o既感覺, d餅好精緻, 下次o黎香港試下

      刪除
    2. 答漏左添
      旅行我好願意行架, 一路行一路影, 唔覺唔覺就行左咁遠。呢兩日影左超多相, 揀相張張都差唔多咁, 好難揀, 真係要戒發癲咁影, 若果唔係揀相時好甘 >.<

      刪除
    3. wakakakakaka~~~好啦~原來我真係咁叻既~真開心~~~我覺得幢tower好浮誇~好襯佢~
      咁杖係郁下都好過無郁啦~你睇下我...又肥身體又差~
      其實我好多野想試...但一去到間野見到要排隊.....就算幾好味我都會打退堂鼓~
      除非排15分鐘之內~

      刪除
    4. 我都係咁架...以前呢...同一個景我會影影影影...同一張影超多相(怕影得唔好有後備嘛)
      但去多幾次揀多幾次我就開始怕怕...同一張都要揀4..5張相....依家一影完迫自己揀兩張最好....就淨係keep兩張.....咁寫blog前都無咁辛苦~

      刪除
    5. 今日係堅持左個幾星期後第一次停左, 明天多節目, 都肯定會停, 希望星期六的得起心肝繼續。
      小小肥可愛呀, 小病是福, 唔覺得妳身體差喎
      係呀, 我見到排隊都實走架, 傻的嗎? 俾錢仲要勞役本小姐?!(土豪mode)
      o個間dalloyau完全唔洗排架, 成個感覺都好高貴, 若非呢期想試lady M個earl grey tea千層, 每當想買甜點番屋企時, 我會首選dalloyau

      刪除
    6. 我已經勒住自己唔好影咁多架喇, 但仍然好癲下, 因為好驚影得唔好, 始終用相機mon睇同用電腦睇唔同, 所以最後都係寧可揀相時叫救命 >.<

      刪除
  2. Alice in the Wonderland真係好受小朋友歡迎喎....
    用兩天時間遊逛中央公園我覺得幾值得,影出來好靚!!!!
    湖邊影倒映都好吸引,唔舍得走係正常啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 基本上唔可能等到冇人時先影 ^^
      我真係好鍾意呢d老人家活動, 好多人都會覺得咁好悶, 但我特別鍾意呢兩日, 有花花草草小橋流水俾我影下逛下就好滿足 :)

      刪除
  3. 嘩! 你呢篇好多相,po到你暈⋯ 我每篇都盡控制20張左右,因為揀相po相都好煩

    回覆刪除
    回覆
    1. 我影左好多, 呢度只係冰山一角, 真係揀相揀到暈。因為回憶旅程都係睇blog相, 其它相極少再睇, 所以幫到我回憶旅程就post, 唔會控制blog相數量 ^^

      刪除
  4. 我多年前去過中央公園,可能是傍晚去的原固,只覺得好大,好古舊。所以往後再去紐約,都沒特別去中央公園走走。今日看了你的介紹,才發現中央公園原來咁多景點,咁靚!下次我去紐約,一定要抽空去那裡詳細看看!

    回覆刪除
    回覆
    1. 值得行呀, 您咁喜歡影相, 一定會鍾意 ^.*

      刪除