2018年1月11日 星期四

Day 3奧地利Linz、Traunsee、Mondsee、St. Gilgen、Salzburg


2018年首次發文,先補祝各位新年快樂,事事順心!


上星期尾已完成奧地利、捷克和斯洛伐克之旅回港,這個旅程的天氣相當不俗,氣溫大都保持在零上幾度,有幾天飄過陣雪,似在滿足我對白色世界的渴望。總的來說是一個十分愜意的旅程,而最特別的是這個旅程由丈夫一手包辦,當中在食肆、住宿和城鎮選擇方面都看得出丈夫有花心思挑選以迎合我的喜好,這些我都有看在眼裡、記在心裡,感謝啊!

續2016年6月至7月的奧地利和北意遊記

Day 3


早餐後到酒店附近超市逛逛。




從超市落地玻璃外望,對面那幢建築就是我們入住的那家酒店,相當便捷呢!


補給一些零食後就發車到林茨Linz市中心,上圖為Day 3的遊覽路線。



Linz是奧地利的第三大城市,每次駕車入大城市都怕難找泊位,於是我們又泊到了稍遠的位置再步往市中心。找到了街錶位,一貫做法,泊車後買票,然後展示。








Linz一隅




Karmelitenkirche





Hauptplatz(TheMain Square)位於Linz市中心


多瑙海,可惜不是藍色的。
Mozarthaus相片拍得不好,不貼出來了。




Minoritenkirche(Church of the Minor Friars是市內唯一的洛可可式教堂。


Landhaus林茨市政廳









奧地利最大教堂──Mariendom(New Cathedral),是一座哥德式的羅馬天主教堂,這座教堂的彩窗也很知名,描繪著該城市的歷史。


路過油站入油。看!在注滿油缸後,汽油指針是可以顯示滿缸的!奧地利油價約一歐元一公升,比起在香港入油打了六折。



入油後駛到下一個景點Schloss Ort湖中城堡,位於Traunsee湖畔。可惜遊覽當日遇上陰天,否則景色和湖中倒影必定很醉人。















駛到了另一個湖Mondsee參觀Basilica Minor St. Michael教堂,看過The Sound of Music電影的blog友們覺得這座教堂眼熟嗎?這座教堂正是電影中女主角MariaCaptain von Trapp結婚的拍攝場地。入內參觀時,腦中彷彿響起了電影中的配樂Wedding Processional & Maria Reprise









沿Mondsee南下,這個公園的遊人很少,洋溢著一片悠閒的氛圍,很想在這兒逗留啊!丈夫卻說我給他的行程表還有多個景點,提醒著我要趕行程呢!














到了St.Gilgen,一個位於Wolfgangsee湖畔的小鎮。這個小鎮名氣響噹噹,除與莫扎特有一定淵緣外,也是前德國總理和奧地利上流社會人士喜愛的的度假勝地。












St. Gilgen市政廳,見上圖。










Fuschl am See



入薩爾斯堡市中心前先到另一個The Sound of Music電影的主要場景Villa TrappVilla Trapp現已改成民宿可供入住,因此不對外開放,門外有牌子寫著Private Property。在計劃行程時曾考慮入住一晚,惟見住客評分不高又遠離市中心,決定另選住宿。



駛到薩爾斯堡市內先往Villa Salzburg-Mirabell III取房,果真沒有選錯,是一家十分滿意的住宿!








牆上有小牌寫著這塊木頭有5 million years,不是吧?!


安頓後步往市中心,出門時已近下午六時,幸好夏天日照長,近九時才日落,因此我們的參觀時間可多著呢!住近市中心的優勢就是可以善用晚上日落前的時光。



先是一條大直路,然後走入行人隧道就到市中心了。


隧道正中央是行車的,車道旁是行人的。



從隧道走出來就是景點,又是熟口熟面吧!The Sound of Music的拍攝場景是也。


薩爾斯堡Salzburg的景點不詳作介紹了,請參看其旅遊官網:https://www.salzburg.info/en






步上Hohensalzburg Fortress,寧靜的環境配合黃昏的微涼,實在十分享受!




















































快到晚上九時,太陽要下山了,我們踏上返回住宿的歸途。








多年後重遊,還是那樣喜歡薩爾斯堡,或許與The Sound of Music有點點關係,又或許與莫扎特Mozart有點點關係,更大的原因是我特別喜歡薩爾斯堡那種獨有的質樸味道。是當地市政府想將這個城市停留在電影裡的年代嗎?



終於完成一天豐富的旅程,待續

Copyright © 2018 by Venus. All rights reserved.

20 則留言:

  1. St. Gilgen 呢個地方我都like,我嗰次嚟到呢度食埋午餐,行左一陣先至離開。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小鎮風情, 唔錯唔錯! 我就比較貪心太多地方想去, 所以留咗一陣咋

      刪除
  2. 新年快樂 奧地利深度遊 都有去過呢個第三大城市地方"利兹",其實如果唔係旅遊區都非常之少人, 薩爾斯堡都去過好多次,最有印象就係山上的城堡, 睇嚟都冇乜改變。

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂 :)
      薩爾斯堡好值得去, 我覺得係屬於去幾多次都唔會厭嗰類

      刪除
  3. 郊區的湖光山色城堡,美得像仙境

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚呀靚呀, 我貪心啲, 如果送我一個藍天, 加埋湖中倒影就完美喇 ^.*

      刪除
  4. 你老公好好呀~自己規劃哂成個行程~~
    間民宿真係幾唔錯!!!
    祝你新既一年工作順心身體健康~去多d旅行~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔錯唔錯, 都幾好(唔好讚得咁盡先, 永遠有進步空間 ^^)
      其實我老公係小t嘅忠實粉絲嚟, 佢睇到你讚佢一定好開心 :)
      多謝多謝, 大家咁話呀 \(^0^)/

      刪除
  5. SALZBURG 好像沒有甚麼改變. SALZBURG 一別已經是10年!!! 喜歡歐洲人注重保育舊物.奧地利的湖光山色仍然很美.
    奧地利是我N年前第一次出差工作的地方, 當時的人和事印象仍然難忘.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, salzburg個感覺係特別raw咁, 真係冇乜點變, 唔知係咪阿爾卑詩山下嘅國度都特別靚呢 :)
      咦, 咁對呢個地方真係會有份特別嘅感情喎, 係時候再去玩吓喇 ^.*

      刪除
  6. 我plan 緊去北意,想問你去咗邊D地方?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我純粹過一過境咋, 冇仔細玩, 參觀咗一個屬於UNESCO嘅湖叫Lake Prags, 唔少人覺得係Dolomites入面最靚嘅湖, 我就冇親身比較過其他, 不過淨睇呢個真係覺得置身仙境咁!

      刪除
    2. 謝謝!行程大概成形了。為了去北意,放棄了捷克,餘下的時間,選了encore 奧地利🤗

      刪除
    3. 太好喇, 準備去玩喇 \(^.^)/ 北意同捷克都靚, 不過來日方長, 將來再去捷克, 好過迫晒喺一個trip度, 太舟車勞頓變咗冇體力同閒情去享受個旅程

      刪除
    4. 我去咗lake prags la. 真係好靚! 去到好好太陽,走個陣風雲變色,真係好彩!

      刪除
  7. 間住宿唔錯, 個洗手盤超型. 原來係你老公安排行程住宿, 好窩心!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 好家的感覺。
      剛啱個聖誕trip係佢plan, 不過以我嘅發文速度, 真係唔知幾多年後先寫到喇 >.<

      刪除
  8. 湖畔小鎮我就最鍾意喇~

    回覆刪除
    回覆
    1. 竟然係湖畔小鎮? 我以為係歷險國度添 ;)

      刪除
    2. 歷險得多都要享受一下嘛,Wakaka~

      刪除